Powered By Blogger

FRIENDLY FOLLOWERS ^_*

Selasa, 10 Januari 2012

KEKASIH YANG TAK DIANGGAP

SELAMAT tidur alls....ain pun nak tidur jap ag nie...haaaiiihhh....mengupdate time pepagi buta nie...sorry yea jiran sebelah...kalau kalau volume pc nie terkuat tadi...hikhikhik!! saje jer mengaco...ape2 aje lah labuuuu....!! ain rase memang ain dh kena msuk tidur nie,  sebab dah merapu banyak sangat lar...takut orang meenci pulak...kan kan kan...ok..enjoy ngan lagu nie...cair beb!!

‎''JIKA aku tidak dapat menyayangimu sebagai seorang KEKASIH,...
biarkn aku menyayangimu sebagai seorang SAHABAT''.....*_^





::----------LYRICS----------::


Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan


Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah


Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan


Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah...



1 ceritera:

Arra Ahmad berkata...

jom singgah blog Arra..join segmen utk tambah follower..
btw,nice song.blog ni pun sweet juga..:)