Powered By Blogger

FRIENDLY FOLLOWERS ^_*

Isnin, 2 Januari 2012

AKU BUKAN MUSUHMU

SELAMAT MALEEM...! kejap jea kan dh masuk 2hb...tahun baru 2012...mengharapkan sesuatu yang lebih indah dari sebelumnya,sesuatu yang lebih baik dari yang sebelumnya...sama ada ia harapan ain mahupun harapan u alls teman tapi mesra ku sekalian...mencuba untuk perbaiki segala kesilapan lepas...insyaAllah...kita hanya manusia biasa,sentiasa terdorong dalam nafsu...mencuba untuk melawan segalanya...perrggghhh!!! ayat pepagi di time 2pm...hehe..peace!!

Haaaa...sesape yang sedang dalam proses main tak kawan, tak kawan dengan kengkawan tue,harap-harap berbaiklah...jangan bermusuhan sesama kita...ego...terlalu emosi tue kurang kurangkan lah...matangkan fikiran tue,jangan berperangai seperti budak2 ag...luaskan minda dan fikiran,jangan hanye asyik luaskan minda dengan melancong jauh jauh sana sini ke luar negeri,tetapi....perangai tak seperti diusia kita....berkawan biarlah beribu,bermusuh pula elakkan walau satu...hitam putih kehidupan kita,biar kita sendiri yang laluinya...jangan babitkan org lain dengan bermusuh dengannyaaa...maafkan...dan biarkan ia berlalu beterbangan menjadi debu....peace!!




LIRIK LAGU :: AKU BUKAN MUSUHMU


Dunia ini penuh angkara
Janganlah kita tambah lagi
Saling bicara berjabat tangan
Kita semua anak manusia

Aku datang membawa senandung
Hapuskan benci dari dunia
Jangan kau beri aku amarah
Aku bukan musuhmu

Dunia ini tak akan indah
Bila hanya dengan satu warna
Aku dan kamu beda
Tapi bersama
Bagai pelangi

Aku datang membawa senandung
Hapuskan benci dari dunia
Jangan kau beri aku amarah
Aku bukan musuhmu

Aku datang membawa senandung
Segenggam Cinta dan rangkai nada
Aku bukan,bukan musuhmu Hapus benci dari dunia


SMILE!!!

0 ceritera: