Powered By Blogger

FRIENDLY FOLLOWERS ^_*

Khamis, 23 Jun 2011

BIARKAN AKU JATUH CINTA

Assalammualaikum allls...pepagi nie kan,jom ar layan lirik lagu nie...best pulak ar...feeling nie taw...kes ape ar nie kan...adooiii aiii kenape ar tukar channel, kan dah terdengar lagu nie...waduuh-waduuh !! alamak !! kok bicara indon nie...aarrggghhh!! mentang2 ar update lagu indonesia yea...hehehehehe lawak ar ek!! ape2 ajew ar kan...smile ar freeennn!!

 Mata ini,indah melihatmu
  Rasa ini,rasakan cintamu
 Jiwa ini,getarkan jiwamu
  Jantung ini,detapkan jantungmu



  Dan biarkan aku padamu
 Menyimpan sejuta harapan aku padamu
  Rasa ini tulus padamu
  Takkan berhenti sampai nantiku mati


  
Biarkan aku jatuh cinta
  Personaku pada pandangan
 Saat kita jumpa
  Biarkan aku kan mencuba
 Tak peduli kau berkata
  Tuk mahu atau tidak

  

Mata ini indah melihatmu......Rasa ini rasakan jiwamu

INDAHKAN lirik lagu nie...haha!! gara-gara tengok citer safa & marwah sekejap tadi...tue pun tertengok,sebab tengah tunggu citer mexico kat astro prima....haaaaa teeeerrrrtengok ! kenape teeerrr yea ? kuang kuang kuang...sebabnye....ain tak suker sangat ar citer indomie nie...terus terang cakap apetak gemar sangat ar...maybe tak tengok dari awal kot...hehe!! jangan marah taw! feeling skrg nie...tengah dengar lagu nie...BIARKAN AKU JATUH CINTA mantoooop beb!



0 ceritera: