FRIENDLY FOLLOWERS ^_*

Selasa, 3 Mei 2011

*ERMM....HEYBAT KEW..?



*Assalammualaikum alls...miss u so much...lama tak update...mood ain sekarang nie boring...dah le boring, tak de idea nk kongsi...blur....!!! allllllllllllllsss.....kita ngumpat leh tak...ngumpat dlm blog...hikhik!! ngumpat pasal Mr.B @ ENCIK BARAN....kuikuikui!! harap takde yang terase yea...adooiii aiiii....halloo mr.b,why baran-baran sangat nie...kadang-kadang baran tak kira tempat...menghampehkan hari orang yang ceria aje....memusnahkan mimpi-mimpi indah orang aje yang tengah syok tidoq!! kenape nie....cube le istighfar siket...nak istighfar pun kedekot kew...? ish...ish...ish...dah le baran pas tue kedekot...eeeeiii gosak!!Hebat sangat ke kalau dapat marah orang depan orang ramai...marah anak kuat-kuat suare depan orang ramai...dah le marah...tangan naik pulak tue....eeee....menjatuhkan maruah orang aje....cube kena kat diri sendiri...haaaa...taw le ape rase....walau dengan anak-anak pun tak boleh yea mr.b buat macam tue...nanti anak-anak melawan nanti...haaaaa...ibu gak yang dipersalahkan sebab kaum ibu leee yang bertangguangjawab dalam urusan anak-anak...mencorakkan anak-anak...tapi jangan lupe...peranan si mr.b pun penting juga....so....malas nak celoteh panjang-panjang...kang lain lak ceritera nie jadinyeee....mr.b oooiii....buanglah ego tue...jauh-jauh yea...tak mane habatnye...kalau ade perangai buruk nie...ishhh...baran giler!! kalau boleh kawal sikap tue...kawallah...org sekeliling pun ade perasaan jugak taw....jangan le...pikir...diri tue hebat sangat dengan sikap macam tue....dah leee....jage hati n perasaan orang ok...??



0 ceritera: